Po liftingu loga organizatora, przyszedł czas na nową odsłonę strony internetowej. Podsumowując: jest lepiej i bardziej profesjonalnie.
Głównym udziałowcem Eximu została niemiecka grupa REWE, wcześniej dość skąpo eksponowana na stronie i w materiałach reklamowych, obecnie na wszystkich plakatach, ulotkach, a także na stronie www widoczne jest logo i odnośnik do REWE Group.
Wygląd nowej witryny został ujednolicony do stron holdingu w innych krajach, chociażby do centrali w Czechach:
Teraz zdecydowanie łatwiej znaleźć chociażby stacjonarne punkty sprzedaży oraz biura agencyjne. Wzorem Itaki, Sun Fun, a niedługo TUI, biuro wprowadza strefę klienta, gdzie każdy który już kupił swoje wakacje, po wpisaniu numeru rezerwacji oraz nazwiska, uzyska wszystkie niezbędne informacje o swojej podróży.
Z pewnością będą tam odznaczone aktualne wpłaty.
Ciekawą, nową rzeczą jest możliwość „zamówienie” konsultanta, czyli wskazanie swojego numery telefonu oraz pory, w której można spodziewać się połączenia.
Wyszukiwarka ofert działa szybko i profesjonalnie. Czytelne i przejrzyste opisy przyciągają wzrok, proces rezerwacji wydaje się w pełni zautomatyzowany.
Jednym zdaniem było dość chaotycznie, a jest przejrzyście i estetycznie. Jednolita kolorystyka i wygląd stron są również dobrym posunięciem całej grupy.