Czasem się mówi, że Polacy są mistrzami w łapaniu promocji, a o tej skali świadczyły wyniki sprzedaży kuponów rabatowych popularnych serwisów grupowych zakupów. Stosunkową nowością na polskim rynku jest serwis Cuponation.pl, dzięki któremu możemy zaoszczędzić trochę pieniążków w popularnych sklepach internetowych.
Tym co zasługuje na pochwałę jest prostota i intuicyjność w posługiwaniu się serwisem. Dla mnie ogromną zaletą jest… brak przymusu rejestracji! Owszem, możemy podać swój adres mailowy by zarejestrować się w newsletterze, jednak nie jest to wymagane, a z każdej oferty możemy skorzystać w każdym momencie.
Cuponation zgromadził już sporą bazę sklepów, w tym jak zwykle największą popularnością cieszą się oczywiście ciuchy. Można je przeglądać zarówno alfabetycznie, jak i spośród zdefiniowanych kategorii. W serwisie nie zabrakło działu „Podróże i wakacje”, a co możemy tam znaleźć?
Póki co wycieczki Stena Line, a także zniżkowe bilety Lufthansy czy kupon zniżkowy Polskiego Busa na wejście do Muzeum Figur Woskowych we Wiedniu. Z pewnością można liczyć, że dział szybko zacznie się rozbudowywać, a prostota korzystania i zakupy bezpośrednio u ogłaszających się firm jeszcze bardziej uwiarygodnią nowy serwis.
Faktycznie ciekawy pomysł – na razie ofert turystycznych nie za dużo, ale moim zdaniem to kwestia czasu. Zresztą, podobnych serwisów tego typu jest sporo – tylko czekać aż zaczną rosnąć jak grzyby po deszczu (jak to było w przypadku wspomnianych zakupów grupowych)
Ciekawe, ciekawe.