polskie serwisy zakupów grupowych

Groupon przeprasza za FiLiZ

Groupon tradycyjnie przeprosił za kolejny upadek biura, która sprzedawało za jego pośrednictwem wycieczki. Serwis kolejny raz stanął na wysokości zadania i będzie zajmował się bezpośrednim zwrotem należności dla klientów.

Na blogu Groupona możemy przeczytać, że Zarząd wyraża ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji. Twierdzą ponadto, że upadek FiLiZ sp z o.o. był dla nich dużym zaskoczeniem, gdyż zaostrzone zostały procedury kontroli i weryfikacji partnerów. FiLiZ działał ponadto na rynku turystycznym od 15 lat, a z niezrealizowanymi wycieczkami zostawił nie tylko klientów z Polski, ale również z Litwy.

Groupon zapewnia, że dokonało wnikliwej analizy finansowej i ubezpieczeniowej biura, co nie było proste głównie ze względu na zagmatwanie właścicielskie w firmie. Groupon ocenił, że posiadana gwarancja w zupełności powinna wystarczyć na wypłatę środków, które wpłacili do biura klienci, w związku z tym podjął szereg działań, które mają za zadanie jak najszybsze odzyskanie należności od ubezpieczyciela – Signal Iduna.

Gruopon informuje ponadto, że z powodu skomplikowanej sytuacji właścicielskiej w FiLiZ, wypłaci natychmiastowo tylko te środki, które były wpłacane za pośrednictwem portalu Groupon. Wszelkie bliższe informacje można uzyskać pod specjalnym nr telefonu oraz po kontakcie mailowym.

Zobaczymy, czy którykolwiek z partnerów Groupona zaliczy jeszcze tego typu wpadkę.

Podziel się wpisem
Podobne wpisy
Odprawa na lotnisku
Odprawy bezbiletowe coraz powszechniejsze
Śląska Izba Turystyki
Oasis bez limitów!
R'Tur
Upada (prawie) biuro R’Tur

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Imię
Twoja www