Logo Groupon

Tani hotel w Barcelonie?

Przeglądając ostatnio oferty turystyczne na Groupon.pl natrafiłem na możliwość kupienia pobytu w Barcelonie w obiekcie Travelodge Barcelona Poblenou*** w śmiesznej cenie. Oceniłem lokalizację, wszystkie za i przeciw i… kupiłem! 4 dni pobytu w Barcelonie (3 noclegi) w cenie 585zł. Szukając na booking.com ciężko było znaleźć chociażby hostel za podobne pieniądze, a oferta jest w dodatku ze śniadaniami.

No cóż, z lekką obawą czekam na potwierdzenie terminu. Najbardziej interesowałby oczywiście październik, a nawet listopad. Warunki oferty pozwalają na wykorzystanie kuponu do 31.01.2014 roku.

Mail do recepcji oczywiście napisany, a swoimi wrażeniami z kupowania ofert turystycznych na Grouponie chętnie się podzielę – to mój pierwszy zakup w dziale „Travel”.

/edit 01

Pierwszy kontakt z recepcji już po godzinie od wysłania maila. Pdf z kuponem zgodnie z życzeniem został wysłany, teraz tylko czekać na potwierdzenie terminu bądź propozycję innego wolnego dostosowanego oczywiście do lotów Wizz Air 🙂

Więc jeżeli ma ktoś ochotę na czterodniowe zwiedzanie Barcelony, serdecznie zapraszam 🙂

http://travel.groupon.pl/26442986

/ edit 02 – 27.09.2013

Hotel udostępnił dedykowany email dla wszystkich klientów chcących zrealizować voucher z Groupona. Okazało się, że mimo sprzedaży w Polsce 61 kuponów (dużo, mało?), Travelodge postawił również na portale z kuponami w innych europejskich krajach. Na odpowiedź czekałem sporo, a moje zapytania odnośnie zmiany terminu były jak wołanie w lesie. Dlatego padło na pierwszy zaproponowany termin – 13 – 16.10.2013. Zaoszczędziłem sporo na noclegu, kupiłem jednak bilety lotnicze w średniej półce cenowej (tylko dwa tygodnie do wylotu). Ostatecznie jestem zadowolony, a teraz tylko odliczać dni do hiszpańskiego wyjazdu!

Barcelona Groupon

Podziel się wpisem
Podobne wpisy
4 You Airlines
Dziś kupicie tanie bilety…
Travelodge Poblenou Barcelona
Hotel Travelodge Poblenou
Hotel San Giorgio
Hotel San Giorgio w Bergamo
10 komentarzy
  • Odpowiedz

    Dlatego cieszę się, że Wizz Air z Katowic laca bezpośrednio do BCN na El Prat – stamtąd bezpośrednio z terminalu co chwila jeździ pociąg do miasta. Zresztą z lotniska do Travelodge jest tylko 18km.

  • Lucy
    Odpowiedz

    Chciałam kupić ten sam gruopon ale najpierw napisalam maila do hotelu czy maja wolne pokoje w terminie , w ktorym chcialabym leciec. oczywiscie nie mieli. skorzystalam z booking.com. A nie wiem czy sie orientujecie ale wiekszosc lotow z Polski jest do Girona Barcelona, ktora oddalona jest od centrum 100km. Trzeba dojechac autobusem, ktory tez ma ograniczone godziny. wiec jak przylecicie za pozno trzeba zostac noc w Gironie ..

  • Odpowiedz

    Na chwilę obecną wiem tyle, że lecę. Po wpisaniu mojego numeru rez. na stronie Travelodge wyskakuje błąd. Nie wiem czy grouponowi klienci nie są objęcie nr rez. z ich systemu, czy już ją wywalili. Zresztą w dalszym ciągu nie dostałem ostatecznego potwierdzenia – aktualnie jest ona na inny termin niż pierwotnie rozmawialiśmy. Hotel w luźnej sprzedaży kosztuje koło 750zł na te cztery dni, więc najwyżej będę dochodził się na miejscu, żeby zakwaterowali mnie za chociażby 600 zł. Jak będę miał jakieś informacje z hotelu bądź z Groupona – na pewno napiszę.

  • lasic
    Odpowiedz

    Nie wiem co o tym wszystkim sądzić, dlaczego grupon chce mi oddać pieniadze, twierdząc że nie mają kontaktu z hotelem? a Tobie jednak hotel potwierdził rezerwację Czy będziesz się kontaktował jeszcze z gruponem?

  • Odpowiedz

    Już mam złe przeczucia. Do mnie dzisiaj odpisali na wszystkie poprzednie maile, w których prosiłem o zmianę terminu – czyli trzy. Jednym słowem, w jeden dzień zmienili trzy razy termin. Teraz czekam na odpowiedź, aby łaskawie przywrócili mi pierwotnie wybrany termin na który mam kupione bilety… Wnioskuję z tego, że mają gdzieś ludzi z groupona, a po drugie gość który to obsługuje nie za bardzo radzi sobie z angielskim… Pierwsza moja styczność z działem Travel na Grouponie i od razu negatywnie, z pewnością ostatni.

  • lasic
    Odpowiedz

    Dzis dzwoniłam do grupona, powiedzieli mi, że urwał im się kontakt z hotelem i że zwrócą mi pieniadze za noclegi, już nic z tego nie rozumiem;/

  • Odpowiedz

    Iasic – kupiłaś już bilety? Ja dostałem nawet wczoraj drugi raz potwierdzenie. Na twoim miejscu dzwoniłbym jutro do recepcji – +34 911 69 78 50. W twoim przypadku stanąłbym na głowie, żeby potwierdzili ci jutro termin 🙂

  • lasic
    Odpowiedz

    Minęło 2 tygodnie i 2 dni, wylot 16.10 a ja wciąż nie mam potwierdzenia:(

  • Odpowiedz

    Też mi krwi napsuli. Zresztą telefonicznie nic nie załatwisz – sprawą grouponów zajmuje się tylko jedna osoba, która obsługuje tylko podany adres email. Problem jest w tym, że nawet jak dostaniesz maila z potwierdzeniem, nie próbuj cokolwiek zmieniać – na odpowiedź się nie doczekasz.

    Ja otrzymałem potwierdzenie właśnie po jakiś 2, 3 tygodniach, dokonałem zakupu niedługo po tym, jak oferta ukazała się na groupon.pl – trzeba wydrukować treść maila z potwierdzeniem i wziąć ze sobą kupon.

    Także czekaj cierpliwie, tydzień w Travelodge to pikuś 🙂

  • lasic
    Odpowiedz

    Proszę, daj znać, czy otrzymałeś z hotelu jakieś potwierdzenie rezerwacji, Mi napisali, że w najbliższych dniach dostanę maila z potwierdzeniem Czekam już ponad tydzień i nic, Zaczynam się stresować

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Imię
Twoja www