Logo Groupon

Tani hotel w Barcelonie?

Przeglądając ostatnio oferty turystyczne na Groupon.pl natrafiłem na możliwość kupienia pobytu w Barcelonie w obiekcie Travelodge Barcelona Poblenou*** w śmiesznej cenie. Oceniłem lokalizację, wszystkie za i przeciw i… kupiłem! 4 dni pobytu w Barcelonie (3 noclegi) w cenie 585zł. Szukając na booking.com ciężko było znaleźć chociażby hostel za podobne pieniądze, a oferta jest w dodatku ze śniadaniami.

No cóż, z lekką obawą czekam na potwierdzenie terminu. Najbardziej interesowałby oczywiście październik, a nawet listopad. Warunki oferty pozwalają na wykorzystanie kuponu do 31.01.2014 roku.

Mail do recepcji oczywiście napisany, a swoimi wrażeniami z kupowania ofert turystycznych na Grouponie chętnie się podzielę – to mój pierwszy zakup w dziale „Travel”.

/edit 01

Pierwszy kontakt z recepcji już po godzinie od wysłania maila. Pdf z kuponem zgodnie z życzeniem został wysłany, teraz tylko czekać na potwierdzenie terminu bądź propozycję innego wolnego dostosowanego oczywiście do lotów Wizz Air 🙂

Więc jeżeli ma ktoś ochotę na czterodniowe zwiedzanie Barcelony, serdecznie zapraszam 🙂

http://travel.groupon.pl/26442986

/ edit 02 – 27.09.2013

Hotel udostępnił dedykowany email dla wszystkich klientów chcących zrealizować voucher z Groupona. Okazało się, że mimo sprzedaży w Polsce 61 kuponów (dużo, mało?), Travelodge postawił również na portale z kuponami w innych europejskich krajach. Na odpowiedź czekałem sporo, a moje zapytania odnośnie zmiany terminu były jak wołanie w lesie. Dlatego padło na pierwszy zaproponowany termin – 13 – 16.10.2013. Zaoszczędziłem sporo na noclegu, kupiłem jednak bilety lotnicze w średniej półce cenowej (tylko dwa tygodnie do wylotu). Ostatecznie jestem zadowolony, a teraz tylko odliczać dni do hiszpańskiego wyjazdu!

Barcelona Groupon

Podziel się wpisem
Podobne wpisy
Wakacje 2014 tanimi liniami?
Premiere Classe Wrocław
Premiere Classe we Wrocławiu
Ecolines groupon
Sindbad piętnuje Ecolines
10 komentarzy
  • Odpowiedz

    Dlatego cieszę się, że Wizz Air z Katowic laca bezpośrednio do BCN na El Prat – stamtąd bezpośrednio z terminalu co chwila jeździ pociąg do miasta. Zresztą z lotniska do Travelodge jest tylko 18km.

  • Lucy
    Odpowiedz

    Chciałam kupić ten sam gruopon ale najpierw napisalam maila do hotelu czy maja wolne pokoje w terminie , w ktorym chcialabym leciec. oczywiscie nie mieli. skorzystalam z booking.com. A nie wiem czy sie orientujecie ale wiekszosc lotow z Polski jest do Girona Barcelona, ktora oddalona jest od centrum 100km. Trzeba dojechac autobusem, ktory tez ma ograniczone godziny. wiec jak przylecicie za pozno trzeba zostac noc w Gironie ..

  • Odpowiedz

    Na chwilę obecną wiem tyle, że lecę. Po wpisaniu mojego numeru rez. na stronie Travelodge wyskakuje błąd. Nie wiem czy grouponowi klienci nie są objęcie nr rez. z ich systemu, czy już ją wywalili. Zresztą w dalszym ciągu nie dostałem ostatecznego potwierdzenia – aktualnie jest ona na inny termin niż pierwotnie rozmawialiśmy. Hotel w luźnej sprzedaży kosztuje koło 750zł na te cztery dni, więc najwyżej będę dochodził się na miejscu, żeby zakwaterowali mnie za chociażby 600 zł. Jak będę miał jakieś informacje z hotelu bądź z Groupona – na pewno napiszę.

  • lasic
    Odpowiedz

    Nie wiem co o tym wszystkim sądzić, dlaczego grupon chce mi oddać pieniadze, twierdząc że nie mają kontaktu z hotelem? a Tobie jednak hotel potwierdził rezerwację Czy będziesz się kontaktował jeszcze z gruponem?

  • Odpowiedz

    Już mam złe przeczucia. Do mnie dzisiaj odpisali na wszystkie poprzednie maile, w których prosiłem o zmianę terminu – czyli trzy. Jednym słowem, w jeden dzień zmienili trzy razy termin. Teraz czekam na odpowiedź, aby łaskawie przywrócili mi pierwotnie wybrany termin na który mam kupione bilety… Wnioskuję z tego, że mają gdzieś ludzi z groupona, a po drugie gość który to obsługuje nie za bardzo radzi sobie z angielskim… Pierwsza moja styczność z działem Travel na Grouponie i od razu negatywnie, z pewnością ostatni.

  • lasic
    Odpowiedz

    Dzis dzwoniłam do grupona, powiedzieli mi, że urwał im się kontakt z hotelem i że zwrócą mi pieniadze za noclegi, już nic z tego nie rozumiem;/

  • Odpowiedz

    Iasic – kupiłaś już bilety? Ja dostałem nawet wczoraj drugi raz potwierdzenie. Na twoim miejscu dzwoniłbym jutro do recepcji – +34 911 69 78 50. W twoim przypadku stanąłbym na głowie, żeby potwierdzili ci jutro termin 🙂

  • lasic
    Odpowiedz

    Minęło 2 tygodnie i 2 dni, wylot 16.10 a ja wciąż nie mam potwierdzenia:(

  • Odpowiedz

    Też mi krwi napsuli. Zresztą telefonicznie nic nie załatwisz – sprawą grouponów zajmuje się tylko jedna osoba, która obsługuje tylko podany adres email. Problem jest w tym, że nawet jak dostaniesz maila z potwierdzeniem, nie próbuj cokolwiek zmieniać – na odpowiedź się nie doczekasz.

    Ja otrzymałem potwierdzenie właśnie po jakiś 2, 3 tygodniach, dokonałem zakupu niedługo po tym, jak oferta ukazała się na groupon.pl – trzeba wydrukować treść maila z potwierdzeniem i wziąć ze sobą kupon.

    Także czekaj cierpliwie, tydzień w Travelodge to pikuś 🙂

  • lasic
    Odpowiedz

    Proszę, daj znać, czy otrzymałeś z hotelu jakieś potwierdzenie rezerwacji, Mi napisali, że w najbliższych dniach dostanę maila z potwierdzeniem Czekam już ponad tydzień i nic, Zaczynam się stresować

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Imię
Twoja www